Jedna z najvýznamnejších výhod hybridnej konferencie sú údaje a prehľad, ktoré môžete získať. Hybridné eventy poskytujú organizátorom podujatí všetky údaje, ktoré potrebujú, aby vedeli, koľko ľudí sa udalosti zúčastnilo, aké boli reakcie na vaše návrhy či otázky, aké sú „vedomosti účastníkov“ a kto z relácie napríklad „odišiel“. Po ukončení hybridného eventu alebo kongresu vieme pripraviť štruktúrované informácie o účastníkoch, informácie o miestach odkiaľ bola udalosť sledovaná, informácie o dobe sledovania, alebo vyhodnotiť odpovede účastníkov na Váš dotazník. V jesenných mesiacoch roka 2020 spoločnosť Apple realizovala tri veľké hybridné eventy na ktorých predstavila tri skupiny nových produktov. Niektoré informácie získala spoločnosť sledovaním pripojených účastníkov, ale množstvo informácií získala aj z veľkej diskuznej a príspevkobvej vlny ktorá následovala v online priestore po ich hybridných eventoch.
image sk